Na een zomer van het gebruik

Mijn enige klacht in bij de schoen was dat een behoorlijke hoeveelheid gruis en vuil kreeg in de schoen. Het zou geweldig zijn als het een duurde tong aan het grit buiten te houden. Ik vond de schoenen een heeeeel klein beetje dun voor de volle 100 mijl afstand had , maar dat is misschien ook mijn voeten niet wordt gebruikt voor hen. ik zou nooit zelfs maar te overwegen het dragen van een traditionele blote voeten schoen als de Merrell of Five Fingers voor een 100, dus denk niet dat ik ben een van "die jongens".
Ik zou mijn eerste lange afstand (70 mijl) lopen in deze schoenen te bellen om niets minder dan een wonder zijn. Geen blaren, perfect comfort, voldoende bescherming om te gaan vliegen naar beneden de rotsachtige achterzijde van Hope MT in volle gang, en ongelooflijk Nike Air Max 2017 Femme fit. I Ik voelde het aantal stappen dat Jeilan en Farah namen vanaf de 16 seconden (ongeveer 26: 36.7 op de raceklok) van de video en eindigt bij 26 tweede referentiepunt. Als mijn telling klopt, allebei 34 stappen tijdens dat segment van de achterzijde direct tijdens de laatste ronde. dit zou elk een cadans van 204 stappen geven / min gedurende deze stretch.During de uiteindelijke meteen naar de finish, als je begint wanneer de race tijd is 27 :. 04.5, 32.5 Jeilan neemt stappen in ongeveer 9 seconden naar de finish, een cadans van 216,67 stappen / min over dezelfde afstand, Farah neemt 31,5 stappen Ongeveer 9,3 seconden, voor een cadans van 203,23 stappen / min. Wat dit Nike Air Max Tavas Mens suggereert is dat Jeilan in staat was om het opvoeren van zijn omzet tijdens het laatste stuk in te halen en passeren Mo Farah net voor de finish, terwijl de www.charleedrew.co.uk omzet Farah consistent gebleven. De een extra stap verkregen door Jeilan gereageerd door zijn omzet omhoog was genoeg voor de winnen! Helaas, geen gegevens over de paslengte want dat is de andere bepalende factor voor de snelheid, maar geweldig om te zien hoeveel Jeilan in staat was om het opvoeren van zijn cadans tijdens zijn laatste kick-amazing dingen! Kort na mijn crash en branden in het Boston Marathon dit jaar, waar ik geliquideerd na de race in de med tent met milde hyponatri?mie, werd ik gecontacteerd door de mensen van Nuun (blijkbaar uitgesproken als "s middags" en niet "none", hoewel ik liever de laatste noemen, net zoals ik liever Vybram plaats Veebram en Teeva Nike Air Max 90 Femme Rose plaats Tevah te zeggen). niet verrassend, omdat ze niet schoenen te maken, ze wilde weten of ik wilde geven hun hydratatie tabletten per keer te proberen (dat www.matthieugranier.fr wil zeggen, deze beoordeling is veel te laat!). Gezien mijn hydratatiekwesties bij Bosto n, ik dacht dat het de moeite waard was een schot in iets nieuws. Na een zomer van het gebruik van het product uit te proberen, hier is mijn take.This gaat om een ??vrij korte recensie zijn omdat er niet heel veel voor mij om te ontleden met dit product . in een notendop, Nuun is een buisje met 12 tabletten, en het is momenteel beschikbaar in 11 verschillende smaken. Om een ??drankje te maken, hoef je alleen pop een tablet in 16 ml water, en de tablet bruist weg als een Alka Seltzer (het is wel cool om naar te kijken - de liefde van mijn kind doet het voor mij, maar ik verzette de Nike Air Max 95 Femme drang om de fizz in slow motion) te filmen in een paar minuten heb je een zeer mild smakende elektrolyt drankje Nuun is geenszins lief, en ik .. . in plaats van te genieten van de ingetogen smaak ik ook willen dat Nuun niet is geladen met suiker -. slechts 8 calorie?n per tablet neem ik zelden een brandstof op mijn runs, tenzij ze zijn 20 milers of marathons, dus voor mij de toegevoegde suiker van Gatorade of iets dergelijks Dat is ongewenst, de vangst is dat Nuun de kunstmatige zoetstof acesulfaam potassiu bevat Maar als kunstmatige zoetstoffen niet jouw ding zijn, is het misschien beter om ergens anders naar te kijken .Nuun stuurde me een verscheidenheid aan smaken te proberen, en ik eerlijk gezegd nog niet één had dat ik niet graag -. fruit punch kan mijn favoriet van degenen die ik tot nu toe heb ik geprobeerd drinken Adidas NMD Femme meestal Nuun op warme dagen, hetzij voor of na mijn runs -. kan niet eerlijk commentaar geven op de doeltreffendheid ervan als ik niet geweest zijn running lang veel deze zomer Bovendien, ben ik geneigd te vinden het moeilijk om de effectiviteit van elk type van supplement, dat is de reden waarom ik vermijd meestal getuigen herziening van hen (die, samen met het feit dat ik geen gebruik maken van veel supplementen om mee te beginnen). Maar ik zou Nuun gezien rond op genoeg redenen (ras expo's, mijn lokale EMS winkel) dat mijn nieuwsgierigheid kreeg de betere van mij In dit geval. Misschien is het beste van Nuun dat een paar buizen heel lang mee kunnen gaan, een d het feit dat het wordt geleverd in de vorm van tabletten maakt het gemakkelijk om een ??paar te gooien in een zak als je denkt nodig om een ??drankje te mengen op de Nike Air Max 90 Femme vlucht - veel makkelijker dan het omgaan met poeder.