wat kan worden toegeschreven aan

#1
Wat de snelheid betreft, lijkt het vrij duidelijk dat Nike Air Max 90 Femme de paslengte en loopsnelheid elkaar be?nvloeden om de rijsnelheid te verhogen. Van welke van de twee wordt vertrouwd, aangezien het primaire mechanisme enigszins van persoon tot persoon en met verschillende snelheidsbereiken kan vari?ren.
Zoals zo vaak gebeurt met mij, als ik zoiets ga zeggen, voel ik de behoefte om op mezelf te experimenteren. Ik heb een Wahoo Footpod die synchroniseert Nike Air Max 90 Womens met mijn Garmin Forerunner 305 en geeft de pasfrequentie in realtime weer, dus ik heb mijn cadans op mijn pistes te laat gevolgd om te zien wat ik onderweg doe. Ik heb gemerkt dat mijn cadans ongeveer 186 schreden / minuut fluctueert over een vrij breed bereik van snelheden, van ongeveer 7: 00 / mijl tot ongeveer 9: 00 / mijl. Wanneer ik echter sneller dan een tempo van 7:00 druk, stijgt mijn pas-rate en ik heb gezien dat het zo hoog als 200 Nike Air Max 720 Mujer kwam toen ik echt het tempo begon te pushen. Wat dit me vertelt is dat ik voor het grootste deel van mijn eenvoudige tempo hardloop, de snelheid regel door de paslengte aan te passen, maar als ik snel wil gaan, verhoog ik mijn omzet en hef ik de cadans op. Ik was hier nooit van bewust totdat ik het echt had gemeten. Voor visueel bewijs is hieronder een grafiek van een recente run met cadans in een loop van 7 mijl. Kun je de twee keer zien dat ik het tempo onder 7:00 min / mijl duwde? Hier is nog een grafiek die mijn cadans (groen) laat zien samen met tempo (blauw) en hoogte (bruin) van een training van 15 mijl (gemiddeld tempo = 7:58 min / mijl) Ik deed het gisteren (klik op de afbeelding om een ??grotere, duidelijkere versie te bekijken): What you'll In de bovenstaande grafiek is te zien dat mijn cadans opmerkelijk stabiel bleef gedurende de hele run, hoewel de snelheid en hoogte enigszins schommelden - de gemiddelde cadans was ongeveer 186 stappen / min. Er was een lichte opleving op de grote afdaling tussen mijl 11-12, en ook aan het einde van de run, wat kan worden toegeschreven aan het feit dat ik op ijs liep en mijn pas een beetje had ingekort om uitglijden te voorkomen. dit lijkt het erop dat in Nike Air Max 90 Womens ieder geval voor mij, initi?le snelheidsveranderingen worden bereikt door het vari?ren van de paslengte, terwijl het echt oppakken van het tempo een toename in cadans vereist. Ik vraag me af of ik een punt bereik waar ik de paslengte niet veel verder kan vergroten, en elke snelheidsverhoging voorbij dat alleen kan worden bereikt door het verhogen van de cadans? Interessant voor een idee om na te denken ... Ik weet ook niet of mijn cadans is veranderd sinds Nike Air Max Classic BW Femme ik in de afgelopen 9 maanden meer minimalistische schoenen gebruikte en aan mijn vorm werkte - ik heb nooit mijn cadans gemeten voor ergens in de afgelopen zomer, en zelfs toen nog niet het was gewoon door een of twee keer een paar stappen te tellen bij een paar runs. Het lijkt er nu op dat mijn lichaam een ??comfortzone heeft gevonden, en ik kijk er naar uit om wat meer te Nike Air Max 90 Uomo experimenteren met verschillende snelheden en schoenen om te zien of dingen veranderen. Hoe passen schoenen hierin samen? Mijn mening over minimalistische schoenen is dat ze je kunnen helpen om een ??betere vorm te bereiken, omdat de verminderde hiel je helpt te overvliegen (vooral als je op zijn minst periodiek loopt in iets heel minimaals zoals de Vibram Fivefingers of Merrell Trail Glove). Je kunt waarschijnlijk het overhalen in elke schoen verminderen, Nike Air Max Classic BW Womens maar het zal moeilijker zijn in een schoen met een typische 2 tot 1 hiel tot voorvoet dikteverhouding (dwz 12+ mm drop schoenen), en een deel van mij vraagt ??zich af of hij met blote voeten moet lopen. -stijl mechaniek in een zwaar opgetilde schoen kan problemen veroorzaken-we weten het gewoon niet op dit punt. Ik weet wel dat een haklift zo klein als 4-5 mm genoeg is om zo Nike Air Max 270 Womens min mogelijk kuitpijn te krijgen die ik zou kunnen krijgen van hardlopen hard in een schoen in blote voeten zoals een Vibram, en voor mij lijkt dit de goede plek als het gaat om snel werk, lange afstandstraining of een marathon. Ik train ook heel veel in zero-drop schoenen en ik ben van mening dat je blootsvoets of zoiets als de Vibrams / Merrells niet kunt verslaan als het gaat om het werken aan een gevoel voor je pas. Toen ik afgelopen zomer aan mijn ontwikkeling werkte, heb ik nooit aandacht besteed aan mijn cadans. Integendeel, ik gebruikte Vibram-runs en de keu van Steve Magness om "mijn voet achter me te laten" - dit werkte goed voor mij, en het is duidelijk dat er meer dan één manier is om te komen tot een vorm met een landing dichterbij. naar het centrum van de massa.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron